Autor Subiect: RAMA OARBA-colectoare de varooa??  (Citit de 15707 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

doru c.

• Hero Member
  • Mesaje postate: 734
  • CRAIOVA
RAMA OARBA-colectoare de varooa??
« : Februarie 06, 2013, 12:13:03 p.m. »
Nu suntem in perioada cand folosim asa ceva,dar vreau sa ''aud'' si parerea celor mai experimentati...
Stiu ca parerile sunt impartite privind utilitatea ramei oarbe.....unii o folosesc pentru ca matca sa depuna in celule crescute special pentru trantori,iar altii pur si simplu pentru colectarea deceara...
Personal am incercat anul trecut (sunt incepator,la a doua iernare) dar nu am putut sa-mi fac o parere.....chiar am avut surpriza sa gasesc miere depusa pe rama oarba....
Pe de alta parte cred ca daca nu esti atent si nu monitorizezi operatiunea,risti sa te trezesti cu o cresatorie de trantori,ceea ce nu stiu cat e de util....
SANATATE SA AVEM!!!!.....ca restul cumparam..

Api-admin

• Administrator
  • Sr. Member
  • Mesaje postate: 412
  • Ialomita
Re: RAMA OARBA-colectoare de varooa??
« Răspuns #1 : Februarie 06, 2013, 05:11:39 p.m. »
Si eu vreau sa folosesc rama oarba, pentru a reduce tratamentele acestea toxice împotriva varoa.
Insa e o problema trebuie folosite cumva acele larve, ori vandute ca apilarnil, ori folosite in alte scopuri.
Eu ma gandeam sa le folosesc la cresterea de prepelite, am un amic de la care intentionez sa cumpar prepelite.

( amicul este si el membru aici pe forum  se numeste Nicolae )
« Ultima Modificare: Februarie 06, 2013, 05:13:17 p.m. de Api-admin »
Vizitati-ne si pe

012mircea

• Hero Member
  • Mesaje postate: 790
  • Dolj
« Răspuns #2 : Februarie 07, 2013, 09:30:29 p.m. »
Eu folosesc un model mai special de rama claditoare si mi se pare deosebit de utila.
Doru, in a doua parte a verii cand familia nu mai are nevoie de trantori pune miere in rama claditoare nu este o mare surpriza.
« Ultima Modificare: Martie 19, 2014, 06:37:09 p.m. de Api-admin »

012mircea

• Hero Member